Dagen..

Tvättmaskin e igång, Markus ligger i sin säng för en tupplur eller de e min tanke i alla fall sen får man ju se om han håller med.. För tillfället hör jag att han pysslar me grejerna i sängen men han somnar kanske snart..

När han har somnat ska jag springa ut å rasta Jason lite snabbt sen blir de upp och börja med lunchen å de blir kasslergryta me en massa paprika å till de ris så klart..

Sen kl 14 kommer puttes föräldrar å tar ut lill hitler på en låång promenad så jag får lite "egen tid" som dom kallar de.. Å då ska jag starta en maskin tvätt å sen bara vara..

Martina skulle komma över en sväng där vid 14 taget åxå :)

Å så va de ju fredag idag de innebär att Putte e hemma i helgen å att jag får lite hjälp me lilleman nattetid för nu sover han riktigt dåligt i den här värmen så de blir upp många gånger per natt..

Inatt va jag uppe 3 gånger tror jag de va plus att jag va tvungen att gå upp å kissa en gång utöver de så 4 gånger sammanlagt de e as jobbigt skulle behöva sova en vecka i sträck känns de som innan lillen kommer för då blir de ännu mindre somn för då kommer dom vakna olika tider..

 

Nä ska smyga in å kolla om han har somnat för nu e de knäpptyst där inne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0