Dagen

Ja då har jag precis kommit ut ur duschen ska snart gå å lägga mig å försöka sova lite i denna vidriga värme...
Vi åkte ut till stugan en sväng å både markus å Jason badade..
Heidi å emil kom åxå ut :)
Sen åkte vi hem å lämnade Jason å sen bar de av hem tillheidi å Emil där de bjöds på tacos å film riktigt nice å mysigt va de :)
Så vi har inte vart hemma sen 14:30 för de va då vi åkte ut till stugan å vi kom typ hem kl 23 från heidi å emil...

Imorrn tänkte jag tvätta lite å bädda rent i sängen.. skulle vilja göra de nu men de vette fan om jag orkar..
Hoppas markus sover bättre i natt än natten som va för den va inge kul alls fy bubblan..

Nä om man ska försöka sussa lite kudde..
Bilder från stugan kommer nog imorrn Heidi måste skicka över dom bara för de va hon som va fotograf idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0