Barnlediga..

Ja idag har vi vart barnlediga vilket kändes skönt å bara få vara en stund men man sakna lilla skiten å vart så glad när man fick hämta hem honom igen..

Jag å Putte e ju nästan aldrig barnlediga så när vi väl är de känns de nästan lite konstigt..

Han va hos sina gudföräldrar idag å vi åkte en tripp till Malma markan..

Vi köpte en jätte fin lampa till köksfönstret, en tuff t-shirt till lilleman ett drapå lakan till våran säng å så åt vi där de va verkligen svin dyrt jag å putte åt varsin 90 grams hamburgare å en varsin 33 cl läsk å de gick fan på 120 kr helt sjukt..

å innan vi åkte å hämtade lilleman så åkte vi till sko kanonen å köpte lite skor till våran prins vart ett par gummistövlar å ett par vanliga skor.. Å ett par måste vi lämna tillbaks imorrn för dom va försmå så de va ju tur att vi tog 2 olika stolekar..

Men gummistövlarna å dom svarta skorna vi köpte passa i alla fall :)

 

Imorrn ska vi till malma markan igen å då åker vi dit me emma å chrille å då ska markus vara hos sin tant Erika :) De e tur att man har så snälla kompisar som mer än gärna ställer upp å är barnvakt åt våran prins...

Då blir de å köpa lite av de vi titta på idag :)

Men jag e jätte nöjd me de vi fick me oss hem idag hoppas morgondagen blir lika bra i shopping väg..

 

Putte håller på å nattar Markus nu å de låter mest som bus härifrån men men dom har sitt sätt mina älsklingar.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0