barnledig

Ja då har jag precis lagt ner lilleman i sin säng me en flaska välling ihoppet om att han ska ha somnat till 11:30-12:00 så han hinner sova en stund innan han ska ut på äventyr med sin farfar..

Vilket innebär att jag blir barnledig en stund..

Väntar även på att Erika ska komma får se vem som kommer först Erika eller börje för jag måste dra ett varv me dammsugaren å de går inte när jag är själv hemma för Markus är livrädd för den..

Måste försöka få bort de där men vet inte riktigt hur...

Skulle även behöva damma får se om jag torkar av några hyllor å tv bänken eller nåt i alla fall..

Sen är jag lite små sugen på lite lösgodis så får se om jag å erika drar ner till ica å köper lite :)

Jag hör att markus inte riktigt vill sova men de e samma visa varje gång låter han va en liten stund så får vi se om han tar flaskan för då brukar hon somna som en stock :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0