Barnbidraget..

Ja dagarna bara springer iväg..

Igår va vi ute i stugan en sväng å de va trevligt sen hyrde vi film å åt lite djungelvrål på kvällen men filmen va en sjuk besvikelse fan va dålig den va :(

 

Idag så ska vi iväg å fylla upp Markus förråd barnbidraget har ju kommit å de börjar bli tomt me blöjer å krämer å sånt som han äter nu i värmen han vill verkligen inte ha varm mat så de blir å köpa lite frukt å lite bär så man kan göra lite smoothies åt honom som han bara tok älskar..

 

Sen vet jag inte vad som händer idag har som vanligt inga planer så får se vad vi bestämmer oss för att göra någonting brukar de ju alltid bli..

Nu va de sjukt längesen jag tog kort å la upp här men kameran e full så jag måste rensa den å så ska jag försöka bli bättre på de.. Men här kommer en gammal bild :)





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0