5 år...

För 5 år sedan föddes en liten hårboll i kumla..

En hårboll jag fastnade för direkt när jag såg honom och jag var bara tvungen att ha honom..

Jag åkte till Kumla å han valde mig de va han som kom fram till mig så jag va bar tvungen att boka honom och de gjorde jag..

Sen åkte jag å hälsade på honom en gång till innan han hade blivit tillräckligt gammal för att får följa med mig hem... Jag smälte varje gång jag såg honom...

Han fick namnet Jason som passa honom väldigt bra ibland är han mer vild än tam men jag har älskat honom sen första gången jag såg honom och gör det fortfarande..

Och kommer alltid att göra det. Snällare hund än Jason får man leta efter han är helt underbar på alla plan.. En riktig gobit..

 

 

Grattis på 5 års dagen Jason

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0