Vetrinären...

Ja idag kl 13:20 ska jag till vertinären med Jason..

Han kissa blod igår. Å så droppar de blod från snoppen men de har de gjort ett tag till och från för enligt strömsholm så va de ju bara ett sprucket blodkärl..

Men så googlade jag lite igår å då stod de att de oftast berodde på prostatan å då va man tvungen att lägga in en hormonbehandling eller göra en kastrering..

Så jag har även pratat me försäkringsbolaget där jag har jason försäkrad å frågade vad dom ersätter å så vidare för de där kan ju vara en hel vetenskap..

Hormonbehandligen ersätter dom inte men kastreringen ersätter dom om den görs av medicinska skäl å skulle de bli tal om de i jasons situation då e de väl av medicinska skäl eller ?????

Aja få se vad vetrinären säger först å främst..

Å jag ska ha me mig ett urinprov dit å de kommer ju bli himmla lätt å få ett sånt av jason vette fan hur de ska gå till riktigt men jag har ju en stund å fundera ut nåt kul lär de ju se ut i alla fall..

Ska jag springa me en kopp under honom när han ska kissa hahahaha a få se hur de går.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0