Tidig morgon...

Ja fy idag vart de verkligen en tidig morron..

Lilleman vaknade kl 06.. Inge kul alls kan jag lova men finns ju inte så mycket man kan göra..

Så jag tog in honom till oss å startade en nalle puh film som han låg å tittade på så jag kunde ligga å dra mig en stund å efter filmen så vart de å ge honom lite mat å sen ta på honom..

Å efter de så satt jag honom i gå stolen medans jag städade de sista inne i badrummet å bäddade sängen..

Så nu sitter jag här i soffan skit trött å ap seg hoppas jag piggnar på mig under dagen för kl 18 e de ju ljusparty här :) Men jag hinner väl bli både pigg å trött ett par vänder under dagen skulle jag tro.

Måste baka en sockerkaka under dagen åxå så de finns till kaffet ikväll..

Nu har jag ingen lust till nånting eftersom min prins väckte mig sååå sjukt tidigt men de e bra att jag har några MÅSTEN idag som inte går å skjuta upp för då e jag ju tvungen att få lite gjort..

Lilleman är i alla fall pigg å glad han härjar runt i sin gåstol me sin vattenflaska sötisen.

Nä he om jag ska ta å kasta all reklam som kom igår hehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0