STRÖMSHOLM

ja då har vi kommit hem från strömsholm för ca 1 timme sen..

Vi kom dit vid 08 och sen har det bara rullat på där borta skönt de annars kan de ju ta en halv dag innan man ens får komma in..

Dom tog blodbrov, urinprov, kände å klämde på honom å så gjorde dom ultraljud för å kolla magen och prostatan..

Jasons tarmar, urinblåsan och prostatan är väldigt inflamerade så han sattes på stark antibiotika i 3 veckor och så va hans prostata alldeles för stor som jag misstänkte.. Stackarn..

Vetrinären sa även att han har väldigt onte vilket jag har misstänkt för dom senaste dagarna har han bara legat i sin säng och sovit.. Stackarn de gör ont i mig å veta att han mår dåligt och att han har ont..

Vi ska dit igen den 3:e feberuari för ultraljud då ska dom kolla så att inflamationerna har lagt sig innan man kan gå vidare..

Så de lär väl bli så att han kommer att kastreras för de prata dom om idag..

Nä nu ska jag gå å mysa lite med jason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0