Sprungit iväg...

Ja idag har tiden värkligen bara sprungit iväg..

Dagen började me att Michaela kom på förmiddagen alltid lika kul å träffa henne sen körde hon ner mig å Markus till bvc vi skulle vara där kl 13 å göra de där boel testet som han klarade galant blev sååå stolt :)

Men hon tyckte han skela lite så vi skulle få remiss till ögonläkare de va mindre kul men bra å ta tag i de direkt.. Får man se hur lååång väntetid de e tills man får komma dit då de brukar ju kunna vara lååång väntan inom sjukvården :(

Å efter vi va klara på bvc så va de å dra hem lilleman i pulkan å de gick väldigt bra å smidigt :) Men han somna i pulkan så klart vilket jag visste å när vi kom hem så va de å få i honom mat å sen lägga honom så han ligger fortfarande å sover så jag har plockat lite här hemma men de känns som klockan bara e 12 för de e då han brukar sova vanligtvis men så blev de inte idag me tanke på tiden på bvc..

Sen har jag även pratat me Camilla i telefon :)

Å för tillfället så sitter jag bara i soffan å degar känner mig seg å slö idag med inte bra....

Ska duscha å städa badrummet sen för jag har tvättat badrummsmattan å handdukarna i dag åxå så lite har jag fått gjort trots att tiden bara har sprungit iväg..

Så imorrn blir de å baka lite inför ljuspartyt som e imorrn kl 18 :)

 

Min Prins :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0