Sover..

Ja nu sover min lilla prins..

Så nu sitter jag i soffan me burken i knät å äter lite nötter å dricker lite cola :)

Jag håller även på å tvättar lite bla lillemans nya kläder.. så när maskin e klar blir de å hänga den å starta en ny..

Måste baka imorrn eller på fredag åxå så de finns nåt till kaffet på ljuspartyt :)

Ska plocka å pula lite här hemma åxå får se om jag gör de under dagen eller om jag tar tag i de när putte har kommit hem..

Imorrn ska lilleman göra boel testet på bvc å jag e lite halv nervös för att han inte ska klara de :(

Men han e ju såå duktig så de gör han nog :)

Nä nu ska jag njuta lite av min cola å mina nötter mums mums säger jag bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0