Shit vilken Morgon

puuhh är allt jag kan säga..

Morgonen började med att jag gick ut med jason vid 08 och då såg jag att han hade kissat på sig i sin säng stackarn.. Så de va bara å springa ut me jason å han kissade typ 100 gånger å bajsade 3 på typ 20 min kraken kan verkligen inte må bra :(

Sen när vi kom upp så slängde jag in alla täcken å sånt som han hade kissat ner i sin säng i en maskin som jag kör på 90 grader..

Sen va de bara å ta in jason i duschen å duscha av honom eftersom han hade legat i sitt kiss fan jag tycker verkligen synd om honom och efter duschen så va de dags å få i honom sin medicin och de gick bra idag åxå annars brukar han vara omöjlig att få i tabletter..

Sen vart de å koka pasta å morötter i köttbuljong till honom som han fick till frukost me en massa ost uppepå.. Å han åt upp alltihop sååå skönt för vi måste ju försöka få honom å gå upp i vikt så då får man ta till sina knep samma igår åt han dillstuvad potatis och broccoli även där åt han upp allt han fick vilket känns sååå skönt..

Nu ligger han här på golvet å vilar efter sin frukost.. Å Markus har självklart även han fått omsorg nu på morgonen och även han glupska i sig hela sin frukost :) Markus älskar verkligen sin gröt :) Å nu sitter han å kollar på tv :) Patrik är inne å duschar vilket jag e sjukt glad över att jag gjorde igår kväll me tanke på hur morgonen har vart.. Så vid 11 taget så ska vi rasta jason å sen åka i väg till Tarja och Micke där han ska vara medans vi är i sthlm å kollar på bio :) Avatar i 3 d.

Å när vi har lämnat Jason där så ska vi hem och Packa ihop lillemans grejer å sen åka över till min kära syster Heidi med honom. För han ska vara där medans vi är på Ja ni fattar...

Så jag vill bara säga tusen tack till Heidi, Emil, Tarja och Micke utan er så hade de inte blivit nån bio för oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0