sååå skönt..

Ja idag ska de sista fixas å plockas me inför imorrn..

Vi ska bland annat åka å köpa tårtorna idag så vi slipper stressa me de imorrn..

Fan i morrn blir min älskling 27 år de e ju helt sjukt va fort de går :) Å Markus blir 7 månader imorrn så de blir så klart ett litet dubbel firande :)

Markus har nog fler tänder som e på väg för han tuggar på allt å dreglar som bara den å så e han grinig å tjurig.. Men de måste ju göra jätte ont stackarn..

 

Malin ska komma hit idag då ska jag försöka rensa lite i mitt ljus å pryl skåp för Patrik tycker jag har på tok för mycket saker där vilket jag säkert har hehehehe så ska se om de finns nåt jag kan göra mig av med :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0