Så gulliga..

Heidi å Emil ska ha Markus idag/natt så de blir för mig, putte, Micke å eventuellt Anders å dra till heron å kolla på avatar i 3d..

De ska bli coolt som faan för jag har aldrig sett en film i 3d å dom säger ju att de ska vara så jävla grymmt så jag hoppas skarpt på de :)

Så nu har jag packat lillemans saker så snart ska han få sin lunch å rena blöja sen bär de av mot min kära syster/hans moster..

Men jag måste gå me lilleman i vagnen för vi får inte upp bagaget i denne jävla kyla så då tar ja me mig jason på en gång så får han en promenad sen ska jag höra me emma om vi inte kan släppa dogsen i samma veva när vi ändå e ute liksom..

Då kommer de inte kännas lika jobbigt å lämna jason hemma när vi drar på bion för då har han ju fått en promenad plus en massa bus å springa lös me sin bästa polare :)

De va ett tag sen ja å Putte kom iväg för å göra nåt så de ska bli skoj som satan.. Så Tack Heidi å Emil utan er hade de som sagt inte vart möjligt...

 

Markus och Emil






Markus och Moster Heidi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0