Rastlös....

Jag är otroligt rastlös och väldigt trött på samma gång..

Samtidigt som jag vill göra en massa hela tiden så orkar jag typ ingenting..

Jag är trött å seg i kroppen..

Men lite har jag gjort i alla fall.. Jag har planterat om lite blommor å nu håller jag på å vattnar mina orkideer..

Markus härjar för fullt på sin lekmatta så jag får springa imellan hela tiden å underhålla å hålla koll på honom så han inte drar iväg allt för långt hehehe.

Skulle vilja åka till odlarn me jason idag men de e ju sååå jävla mörkt ute när putte kommer hem från jobbet å de finns ju inga lampor där ute så de får nog vänta tills helgen så de får bli en promenad idag åxå :)

 

Fina Jason


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0