Nytt försök..

Ja då gör vi ett nytt försök..

Markus sov nämligen bara 40 min när ja la honom vid 11:30 å de går inte de e alldeles för lite.. Så ja la honom alldeles nyss i sin säng så får vi se om han somnar tyst är de där inne i alla fall :)

Han åt jätte bra till lunch som alltid han är matglad min lilla kille :)

Har även bakat till ljuspartyt ikväll :) Gjorde en sallad igår åxå som jag tänkte bjuda på men jag måste koka pasta å jag har verkligen ingen lust me de så vi får se hur jag gör om de blir nån sallad ikväll eller inte... Känner jag så här så blir de ingen sallad :(

Jag har försökt skriva ut lite kort på stoffe men de har inte gått nå bra alls för våran skrivare den bara strular den vill inte skriva ut nåt helt enkelt as irriterande...

Nu är de inte många timmar kvar innan de e ljusparty å jag har fortfarande inte bestämmt vad jag ska köpa en grej vet jag å de e vattenfallet å de kostar 900 kr så får se om de blir nå mer å så skulle jag lägga ut åt pappa så länge å de han ska ha kostar 309 kr

Får se hur mycket man säljer för ikväll. De första partyt jag hade tror jag att jag sålde för 14 000 kr å party nummer 2 tror jag att jag sålde för lite över 3000 kr så de va en stor skillnad så ska bli kul å se vart vi hamnar ikväll :) Jag har massor jag skulle behöva göra men har ingen lust till nåt å de e skapligt irriterande kan jag lova.


Kommentarer
Postat av: Anonym

aaa ingen kul va helt seg o ingen lust me nåt..usch..

2010-01-29 @ 17:57:15
URL: http://pimppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0