Min Vardag

Ja nu har Putte börjat jobba igen efter 16 dagars ledighet.

Så nu har min vardag me mina rutiner börjat igen å de känns faktiskt skönt..
För under Puttes ledighet har de vart sisådär me rutinerna så de ska bli skönt å få ordning på dom igen :)
De e inte så att jag inte har tyckt om dom här 16 dagarna när han har vart hemma för de har jag men som sagt rutinerna har inte funnits då.

På onsdag fyller Putte så jag ska försöka plocka undan lite här hemma om jag orkar för de ligger saker lite här och där har inte riktigt fått ordning än sen malin flytta härifrån.
Så imorrn blir de nog å åka å köpa tårtorna å fixa me de där så man inte behöver stressa me de på onsdag de kommer bli stressigt då ändå kan jag lova..
Kommer springa folk här hela dagen brukar vara så när vi fyller hehehehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0