Lite planer..

Ja vi har lite planer för dagen men får se om de blir så eller inte..

Vi ska i alla fall släppa jason me zesar så han får busa och springa av sig.. Igår fick han en lååång promenad av mig på 1,5 timme å de va -18 grader ute så jag hade frost på ögon fransarna å ögonbrynen å halsduken hag hade över mun å näsa va åxå full me frost de va sjukt kallt de tod flera timmar för mig innan jag vart varm ja låg fullt påklädd under täcket i soffan fy fan va kall jag va..

Sen så hade vi tänkt åka upp till stockholm å kolla på avatar i 3d men de beror helt på om heidi å emil kan ha Markus annars får vi åka å kolla på den en annan gång :)

Nu på morgonen har Markus härjat lite på filten på golvet men han ville inte stå på alla fyra alls idag ibland gör han de typ hela tiden när han ligger på filten å ibland inte alls jag längtar tills han tar sina första kryp lr hur man säger hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0