LASAGNE

Ja nu står maten i ugnen å jag har vart så duktig å gjort 3 st ganska stora ugns formar me lasagne :)
Så nu finns de lite matlådor :)
Men antar att dom kommer ta slut ganska fort för Putte ÄLSKAR lasagne..

Å nu har jag ätit lite choklad å fy satan va gott de va hehehehe..

Den där maskinen tvätt ja skrev i ett tidigare inlägg att jag skulle starta har jag inte startat än så jag tror jag skjuter upp de tills imorrn..

Jason fick en promenad på 30 min när putte kom hem från jobbet så de blir en 30 mins promenad för honom ikväll innan vi ska lägga oss åxå :)
Han har även fått jobba lite med huvudet under dagen men han har mest velat sova faktiskt vilken lathund hahahaha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0