Fy fan

Ja då har man vart uppe sen 04:00 å ja kan ju lova att man e bra sliten har lyckats få markus å somna han va sjukt över trött vilket jag kan förstå å ja skulle me vilja sova en stund kan jag lova men sjukt nog kan jag inte :(
Så då är det väl bara å inse de å fortsätta vara vaken.
Jag har startat en maskin tvätt å tömt diskmaskinen efter gårdagens kalas å även stoppat i disken som inte fick plats så nu ser köket okej ut igen hehehehe hatar när de e rörigt..
Har även gjort färsk pressad juice till lilleman på annanas å apelsin så nu har han två flaskor i kylen :)
Han älskar färsk pressad juice å de innehåller ju massa vitaminer så de e ju kanon :)
Funderar på om ja ska gå å ta mig en tårtbit :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0