FRUSEN

Fy fan va jag fryser va ute me Jason i 1,5 timme idag så han har fått motion idag med men fy fan va kallt de va å shit ja fryser som ett as fortfarande å då har jag ändå legat under täcket fullt påklädd sen kl 14 när vi kom hem..

Funderar på om man ska ta en varm dusch lr om jag bara kommer frysa ännu mer då???

De har blivit lite ändringar de blir ingen bio idag de fanns inga platser kvar :( Så de blir å hämta lilleman lite senare men de blir kanske bio i morrn eftermiddag i stället om de finns några platser kvar då vill säga..

Ska se om de går å boka lite senare för de gick inte nyss i alla fall skummt som fan men men...

Måste prata me min kära syster yster om dom kan ha lilleman imorrn åxå om de nu går å boka biobiljetter...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det är kallt som satan=)

2010-01-09 @ 19:43:07
URL: http://pimppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0