Första dagen..

Ja ha då va första dagen avklarad efter att Putte har börjat jobba igen..

Å de känns sååå skönt å va tebax i mina rutiner de går av bara farten då på nå sätt :)

Dagen har vart kanon men Markus har vart väldigt gnällig å över trött emellanåt men sova de går ju inte hehehehe min lilla knasboll..

Vi gick över till Heidi en sväng efter att Putte slutat å de va mysigt Markus fick en super söt body :)

Å medans vi va där så sov Putte för de gick fan inte å sova inatt för nån av oss så han va skapligt trött när han kom hem från jobbet å ja e sjukt trött nu kan jag lova så de blir å sussa kudde snart för min del :)

Imorrn ska jag fan städa å rensa ur skaferit de behövs de ser ut som en bomb där inne...

 

Ja ha de va allt för idag ha de super...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0