En till..

Jag är väldigt sugen på en liten bebis till :)

Ett litet syskon till Markus, de skulle vara hur underbart som helst..

Jag som helst bara vill ha 2 barn åxå jag skulle kunna tänka mig 3 men sen är de slut på bebisar för min del :)

Jag har setat å tittat på kort på markus när han bara va några dagar gammal, shit va liten han va å nu den 6:e feb så blir han redan 8 Månader...

Vart tar tiden vägen????

De känns inte som man hinner med min lilla bebis börjar bli stor å de känns inte som man fattar att han faktiskt snart är 8 månader..

drömmen är ju så klart att få en tjej. För jag har alltid velat haft en pojke och en flicka å jag har alltid velat haft en pojke först å de fick vi ju..

Men hade vi fått en flicka hade vi självklart blivit lika glada över de å får vi en pojke till så blir vi självklart lika glada över de men ni fattar vad jag menar...

Huvudsaken är att de e friskt...

Jag älskar verkligen mitt liv..

Jag har min alldeles egna familj som är såå underbar å som jag älskar tokmycket, livet som mamma är det bästa som finns.. Att vara förlovad me Patrik är helt underbart å så har vi "lilla" jason som förgyller våra liv på ett alldeles speciellt sätt som bara han kan göra..

Jag är världens lyckligaste tjej, mamma..




Se så liten Markus var. Här är han endast ett par minuter gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0