En liten tupplur...

Ja jag va sååå trött så jag la mig å sov en stund medans lilleman sov å de va sååå skönt kan jag lova :)

Ibland behöver man en liten tupplur mitt på dagen å idag va en sån dag för mig :)

Nu har jag startat den andra maskinen me tvätt åxå duktiga jag... De e ju så jobbigt för varje maskin tar typ 2,5 timme :( Men men inte sååå mycket man kan göra åt de.

Har även tömt diskmaskinen å tagit fram kycklingen så den hinner tina :) Fan va jag lääängtar tills vi ska äta är sååå grymmt sugen på kyckling :)

Vi har en cola i kylen å jag har bara druckit två klunkar under hela dagen jag börjar fan bli duktig de e inte de att jag kämpar för å gå ner i vikt eller så utan jag är inte sugen på samma sätt men de blir ett gals cola till filmen i alla fall :)

De va samma när vi va på bio då hade vi köpt lite godis å jag mådde typ illa efter att jag hade ätit lite skummt jag som är en riktig gottegris i vanliga fall :)
Kanske blir att jag köper lite pistage nötter till filmen för de e sjukt gott å inte lika onyttigt :)

Puss på er alla läsare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0