Duktiga Jag :)

Ja lilleman sover fortfarande så jag har de väldigt lugnt för tillfället :)

Å de klagar man aldrig över för ibland behöver man de :)

Aja hur som helst så har jag kokat pasta nu så de blir nog lite pasta sallad på ljuspartyt ikväll :)

Jag har en del grejer jag måste bära ut i förrådet åxå. Bla lite krukor som bara står i hallen blir galen på sånt å sen Puttes akvarie grejer som åxå bara står i hallen blä säger jag bara men tror fan jag tar de om ett tag e as matt i kroppen bara man inte håller på å bli sjuk då blir jag riktigt ledsen kan jag lova..

Nä om man ska lägga sig å vila tills lilleman vaknar..
För man vet ju aldrig hur länge han sover så de gäller å passa på :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0