Dagen..

Ja dagen har vart helt okej trots min vidriga mensvärk hehehe.

Vi gick över till min kära syster yster Heidi efter att lillaman hade vaknat å ätit lunch.

Å gullungen Heidi förde över pengar till mig så jag kunde köpa choklad som jag va sjukt sugen på så tusen tack gumman de va sååå gulligt av dig...

Markus har härjat runt som vanligt idag å nu sitter han i patriks famn å bara gnäller men han får inte sova nu för då kan han inte sova inatt så 1 timme till får han allt hålla sig vaken i alla fall, dumma mig va??? hehehehe.

På Fredag är de ljusparty här hos mig å de ska bli skoj faktiskt behöver hända lite så man får annat å tänka på i allt de här tragiska som han hänt...

 

Jag kände inte stoffe så bra men hans död har tagit otroligt hårt på mig i alla fall jag tänker på honom jätte ofta å saknar honom för jag träffade ju honom en del eftersom han å patrik va så bra kompisar å de finns fan inte ett ont ord å säga om stoffe han va alltid så glad å trevlig de e verkligen en stor förlust för många att han är borta..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0