Dagen..

Ja lilleman vakna bara 2 gånger inatt så jag har väl sovit ganska bra..

Nu på morgonen har jag vart nere å hyrt 2 filmer de blev den nya wallander och en sommar me Göran :)

Ska även tvätta lite idag å tömma diskmaskinen sen ska jag göra kyckling i ugn me en chilisås som ska hällas över kycklingen sen bara slänga in alltihoppa såååå gott å sen ris till de :) Mumms.

Vi va å köpte mat å blöjer å allt de där till lilleman igår så idag behöver man inte åka en meter as sköönt bara vara hemma å kolla film å ta de lugnt å äta god mat as nice...

Jag tycker jason blir mer sig själv för varje dag såå underbart jag hoppas all inflamation ät borta när vi ska tillbaks på återbesöket skulle vara helt underbart då kanske man kan boka in en tid för kastrering så han blir helt frisk lilla gubben..

Han har ju inte fått så där jätte mycket träning och motion nu när han e dålig tror han ska ta de lite lugnt när han e dålig å äter så pass stark antibiotika som han gör men när han e frisk igen då blir de andra bullar då kör vii på som bara den igen :)

 

Nä nu ska jag vänta på att våra bästa år ska börja men ha de super bra puss hej


Kommentarer
Postat av: Anonym

neee våra bästa år suger ju..haha blir as irriterad när jag tittar på det..

2010-01-20 @ 10:09:31
URL: http://pimppi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0