Choklad...

Ja jag sitter här hemma och är sååå sjukt choklad sugen..

Å de har jag vart i ett par timmar nu så de e fan synd om mig, jag messade putte nyss å fråga om han kunde köpa me sig lite choklad åt mig på väg he från jobbet men han kollar ju typ aldrig sin lur så de e väl 1 på 100 att han gör de idag men hoppas kan man ju :)

För de skulle vara sååå sjukt gott å bara få stoppa en choklad bit i munnen mumms nu vattnas de i munnen..

Visst e de jobbigt när man blir sååå sugen på nåt å de e ju ännu värre när suget inte vill ge me sig fy bubblan tror jag vart sugen vid 12 å e de fortfarande så de har ju hållt i sig ett tag nu suck..

 

Har äntligen fått lilleman å somna efter att ha vart sjukt grinig i över 1,5 timma han har stretat i mot å har vägrat å somna å han har vart ledsen å arg till och från åxå men jag gav mig inte utan jag behöll lugnet hela tiden å vaggade honom i min famn tills han somna..

Så nu e de bara hoppas han sover en stund för han sov bara 40 min innan lunch därför han va så trött å grinig nu så får hoppas på minst 40 min denna tupplur åxå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0