Besöket hos veterinären

Ja besöket va såå jobbigt..

De va ju inge bra me Jason som vi förstod.. Mycket blod i urinet så han fick antibiotika som vi ska hämta när putte har slutat.. Ska även till strömsholm i morrn å göra ultraljud på både hjärtat å magen..

Vetrinären tyckte de lät som ett blåsljud när han lyssnade på jasons hjärta :(

Han sa att i värsta fall så kunde jason ha en tumör i magen å jag grät hela vägen hem fan alltså om de e de..

Jag kommer fan inte kunna sova inatt..

De kunde även vara prostatan.. De ska även tas blodprov å sånt skoj på honom i morrn..

Jag hoppas verkligen att Patrik fick ledigt imorrn annars blir de kämpigt för jag ska vara där kl 08..

Så jag måste försöka hitta nån som kan ha Markus då åxå för vill helts slippa släpa dit honom där de kommer bli många timmars väntan osv...

Min stackars jason jag lider verkligen me honom stackare..

Få  se vad dom säger imorron ingen diagnos e ju satt på honom mer än att han har urinvägsinfektion å de e därför han har fått antibiotika...

 

Återkommer så fort vi vet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0