Att vara Mamma till Markus

Ja att vara mamma är de bästa som finns men att vara mamma till min underbara son markus är ännu bättre.
Han förgyller mitt liv på sååå många sätt..
Han är verkligen våran lilla guldklimp.. Och vi har pratat om att skaffa ett syskon till honom :)
Men vi tänker inte hålla på å försöka å försöka utan jag anser att de händer när det är meningen att det ska hända :) Å de e värt väntan :)
Nu kan han sitte längre stunder helt själv utan stöd och han har börjat åla sig fram som bara den här hemma är det nåt han ser som han vill ha då sätter han fart å undan går de kan jag lova..
Inatt sov han hela natten å de va verkligen längesen så de va skönt å få sova utan avbrott..
Jusst nu ligger han å sover vilket han har gjort en stund nu så han kanske vaknar snart eller så sover han ett tag till för de där är såå olika från dag till dag..
Men idag orkar jag inte göra nåt för jag har nån såå fruktansvärd mensvärk det är helt sjukt så jag får tvätta å lite sånt imorrn kanske..
De va lite tråkigt att jag fick min mens för jag va några dagar sen så jag hade ju hoppats på en liten till men de va inte meningen att de skulle bli så nu helt enkelt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0