04:00

Ja de va då de va slut sovet för min del då tyckte lilleman att jag skulle gå upp, så jag e lagom trött kan jag lova..

Har bara legat på soffan å degat framför tecknade filmer å de har hållt honom lugn :)

Men de va ett tag sen vi slutade glo på film nu har han precis ätit sin frulle å jag e bara helt död vet inte hur denna dag ska gå.

De jag vet e att jag ska se våra bästa år å passa på å sova när lilleman sover för de behövs..

Han har börjat sova jätte dåligt på nätterna igen hoppas de e en period som går över snart..

Han somnade kl 20 igår sov till 23:30 å va vaken till 00:00 å sen sov han till 04 å sen dess har han vart vaken..

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0