Vinden...

Ja så fort putte kommer hem så tror jag de blir å dra upp på vinden för min del å leta rätt på kartongerna me Markus bebiskläder hittade bara 1 innan christopher föddes men vet att de ska finnas mycket mer kläder där uppe nånstans jag hoppas bara att jag kommer hitta dom.

De blir bara å leta en stund för de e verkligen svin kallt där uppe fy fan..

 

Jag skulle vilja ta ner granen åxå men vet inte hur jag gör me de... känns som den kommer komma ner den 23:e på kvällen om putte får bestämma hehehehe.

Jag vill ha ner den nu men för tillfället står vagnen i vardagsrummet där jag hade tänkt ha granen å vet inte riktigt vart jag ska ställa vagnen då hhhmmm.

Aja får se hur de blir.

 

Håll tummarna att jag hittar kartongerna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0