Vilken jävla natt..

Ja min plan om att lägga sig tidigt igår så man skulle få sova lite sprack ju stenhårt..

Jag låg vaken me en Christopher som gnällde å hade ont i magen till 03.. å sen när han lugnade sig så vaknade Markus å jag va så trött så jag såg i kors så då va de bara å ta Markus å efter jag fått honom å somna så vaknade Christopher å ville ha mat så jag har sovit från 06-09 å de e på tok för lite..

Så idag är jag allt annat än en pigg mamma som va min tanke jag hade ju lite planer inför dagen men får se hur mycket jag orkar av dom annars får vi ta dom imorrn å hoppas på att jag får mer sömn inatt..

 

Tycker så synd om putte när barnen är uppe nattetid för han ska ju upp å jobba å de e skit tufft om man inte fått sova jag går ju som en zoombie här hemma om jag inte sovit så kan tänka mig hur han har de på jobbet stackarn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0