Varför????

Varför ska folk lägga sig i saker dom inte har ett skit med att göra???
Som tex hur man uppfostrar sina barn eller vad man har för relation till sina vänner och familj eller varför man gör si å så?? Beror de på brist på något i sitt egna liv eller????
Klart alla har åsikter men håll dom för dig själv för fan...

Å hur kan man sitta å snacka skit om nån man inte ens känner???
Och sen ändå vara så nyfiken på personens liv och vardag???
Jag fattar verkligen inte....

Alla gör olika val i livet och tur är väl det..
Men man behöver inte klanka ner på någon annans val när man inte ens har ett skit med dom att göra...
Till dom personerna vill jag säga skaffa ett eget liv..

Att vara förälder är allt annat än lätt men det är helt klart de underbaraste som finns.
Man gör sitt bästa 24 timmar om dagen 7 dagar i veckan..
Klart alla gör sina misstag man är inte mer än människa..
Men måste man få kritik för att andra tycker man skulle gjort på något annat sätt????
Nej det tycker jag inte så länge Barnen har det bra å mår bra alla uppfostrar på olika sätt å tur är väl det.
Jag tycker man ska ge mammor lite beröm i stället för att bara klaga..
Klart man vill sitt/sina barn det bästa här i livet och jag tycker att lever man efter det så är man en toppen mamma oavsett vad andra säger...

Kärleken till sina barn går inte att beskriva och folk som ska klaga på hur andra mammor gör kanske inte har kännt den kärleken för sina egna barn för nåt måste ju fan vara fe om man har åsikter om allt å då pratar vi negativa åsikter som kanske klankar ner på en som mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0