VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG????

I natt har barnen sovit någolunda bra.

Markus vaknade vid 24 å va ledsen så jag gick in å satt mig hos honom men han sov redan efter 10 min så då gick jag in å la mig igen å väntade på att christopher skulle vakna så jag kunde amma honom å ge honom ren blöja men han sov så gott så jag somnade om.

Och vid 02:30 vaknade han å ville ha mat så han sov bra mycket längre mellan matstunderna än han brukar för han ammades 20:30 så de hade gått 6 timmar. de e lite skillnad mot att vilja äta var 3.e timme.

Sen la jag honom i sin säng och även han somnar rätt fort..

Men christopher gnyr väldigt mycket vid 05 så jag kollar till honom för jag tror han e vaken men de e han inte utan han gnyr å håller på i sömnen skit söt va han.

 

Men det måste vara nå fel på mig för när barnen sover hyffsat bra tror ni jag kan sova då???

Svar: NEJ.

Så jävla irriterande för om jag hade kunnat sova så hade jag ju fått MÅNGA bra timmars sömn men nej nej.

Så jag är svin trött även idag å Markus ville upp kl 06 så de va ju bara att kliva upp då så nu sitter vi å tittar på nalle puh å mina ögonlock är TUNGA vill jag lova.


Kommentarer
Postat av: jonny gunnarsson

Hej Therese du måste ju ta hand om dig med ju eller försöka alla fall......ha det göttttt ...kram jonny

2010-12-15 @ 15:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0