Ullared...

Jag vill verkligen till ullared, så de blir å börja spara lite pengar så man kan åka iväg i vår :)

Men har inte bestämmt mig när jag vill åka riktigt än funkar ammningen me christopher så får de bli efter han e 6 månader för längre än så vill jag nog inte amma då börjar han bli för stor tycker jag.

För vet inte om jag har lust å pumpa så pass mycket att jag kan åka innan så kul är det inte å pumpa å så gör de fan onte efter ett tag för ska jag pumpa å åka iväg då är det många flaskor vi pratar om..

 

Men en resa till ullared i vår kommer de i alla fall att bli.. Är det nån som vill med????

Så de blir å spara pengar för jag vill ha me mig så mycket som möjligt så man kan köpa de man vill utan att behöva räkna så att pengarna räcker fy fan hatar sånt..

Sist jag åkte hade jag me mig 7000 å gjorde bara av me 4500 men jag vill ha me mig så mycket som möjligt för hellre för mycket än för lite...

Å de finns ju så sjukt mycket kul där nere fan man vill ju ha allt.

Å nu har jag ju 2 små undervärk å skämma bort så då går de ju åt lite mer pengar :)

Gud vad jag ska handla åt dom å åt mig å putte me så klart..

Synd att putte verkligen inte vill med för då hade man kunnat ta bilen men då får han vara hemma med barnen i stället så åker jag iväg å bränner pengar <3

 

ME LIKE


Kommentarer
Postat av: Emma Berggren

Jag vill med :) Alltid:)

2010-12-08 @ 21:17:21
URL: http://berggrenemmas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Låter kanon :) Men jag vet som sagt inte när de blir me tanke på ammningen men av ska de bli. Älskar dig sötis

2010-12-09 @ 09:38:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0