Tidigare..

Ja putte trodde att han skulle få sluta redan kl 14 idag :) skönt får han 2 timmars längre helg hehehe.

Känns otroligt skönt att de e helg så jag kan få lite avlastning nattetid :)

Markus sover fortfarande lite oroligt, han kan vakna på nätterna å vara ledsen det är lite bättre nu när han sover inne hos oss men vi ska snart pröva å ställa in sängen hos honom igen så man kan börja vänja Christopher å sova i sin säng för han sover ju i våran säng nu för annars får vi inte plats allihoppa inne hos oss..

 

Jag håller på å tvättar så väntar på att den ska bli klar så jag kan hänga upp de sen är även diskmaskinen igång :) Så lite duktig har jag vart :)

Blir å tvätta en maskin vitt imorrn har ingen lust å ha tvätt hängandes i hela lägenheten..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0