Tack..

Igår kom Heidi, Emil, noah å min mamma över på en fika.

De va första gången mamma såg christopher å hon hade köpt me sig ett jätte fint kläd set år honom som han kommer bli sååå tuff i.

Och sen hade hon köpt me en låda me lite små böcker i till Markus å de va verkligen hur jävla gulligt som helst att hon tänkte på lilla Markus åxå jag vart verkligen sååå glad över det så hon fick ett mess senare på kvällen där jag skrev hur mycket de värmde.

Vi blev även bjudna på mat hos mamma den 26:e.

Trevligt trevligt..

 

Jag hade tänkt lägga ut bilder på sakerna barnen fick av min mamma men jag hittar inte kameran så ska försöka leta rätt på den här under dagen å så fort jag har hittat den så kommer det bilder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0