Sååå Underbart..

Ja inatt va mina barn sååå snälla om man gemför me natten innan :)

Jag va uppe en gång i natt å ammade å gav Christopher en ny blöja..

Å så vaknade Markus till en gång och då gav jag honom välling sen har dom sovit, christopher har låtit lite grann men då han jag bara gett honom nappen å lagt mig riktigt nära å då har han somnat om :)

Men dom vaknade 06:30 imorse vilket va mindre kul gillar inte å gå upp så tidigt vet inte varför men tycker bara de e jobbigt men finns inte så mycket att göra när barnen inte vill sova..

Så då ammade jag christopher å gav honom en ren blöja å sen va de markus tur å få ren blöja å så fick han en macka framför nalle puh så jag kunde gå till christopher som grät å skrek på samma gång..

 

Sen vid 08:30 va de dags att göra Markus klar för 08:50 va de dags för honom å åka till min farmor så hon kom å hämtade honom då å han lika glad som vanligt när han ska dit :)

Han får ju vara ute så mycket där å de älskar han.





Christopher vilar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0