Pula å fixa

Så fort Christopher har vaknat tänkte jag starta en maskin tvätt.

Jag har en kofta som e ganska tjock virkad som de står att det är handtvätt på jag sitter å funderar på om jag ska slänga in den i maskin på 30 grader eller om jag ska tvätta den för hand...

Skulle bli rätt ledsen om den gick sönder i maskin men känner samtidigt att den kommer vara hemsk att handtvätta...

 

Skö försöka plocka å fixa lite här hemma idag om det tillåts vill säga :)

Är lite grejer som ska upp på vinden å så men de tar jag när putte kommit hem jag ska springa å små plocka å fixa lite bara mysa omkring helt enkelt :)

Kanske sätta på lite julmusik å bara njuta av att de snart e julafton kanske slå in lite fler julklappar :)

Skulle vilja baka en massa åxå men vi har ingen plats i frysen så då känns de lite onödigt..

Får planera lite bättre till nästa jul så att de finns ett tomt fack i frysen så man kan julbaka med barnen mys pys.

 

Ska försöka se våra bästa år åxå hahahaha värsta kärringprogramet men jag har typ fastnat i skiten :)

Å jag blir ju faktiskt 28 i augusti lite kärring varning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0