Planer för dagen...

Ja mina planer för dagen är att få lite ordning här hemma det ser nästan ut som de har trillat in en boomb här eller nåt.. Så jag ska tvätta en maskin, ta undan den torra tvätten, tömma diskmaskin stoppa in all disk som står här och där i diskmaskin.. Byta sängkläder och gardiner i sovrummet, byta gardiner i vardagsrummet, sen får vi se om jag orkar ta tag i Markus rum för där ligger de saker över allt eller om jag fixar de till helgen för putte ska troligen jobba till 22 ikväll så jag kommer vara själv me barnen och då är det lättast att vara i Markus rum så han får härja loss..

 

Sen har jag inte riktigt bestämmt vad jag ska äta till lunch :(

En sallad eller sill och potatis, vad hade du ätit????

 

Ska även klämma in å kolla på mitt program, våra bästa år hehehehe jag e som en gammal kärring.

Men va fan närmar man sig 30 så gör man ju :(

På tal om födelsedagar så fyller Putte den 6:e januari och då blir han hela 28 år min lilla gamling ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0