Onsdagen.

Ja i Onsdags så jobbade ju putte mellan 07-22 så då fick jag ta barnen själv vid nattningen.

Och det gick verkligen hur bra som helst, Jag trodde de skulle bli mycket tuffare än va de vart för Markus är himmla knepig å natta han har kommit in i nån fas där han vill att man sitter inne hos honom tills han somnat plus att han sover jätte dåligt :( Hoppas den går över snart..

Medans jag gjorde Markus klar för natten så la jag lilla christopher på sin lekmatta där han pulade runt för fullt men efter ett tag va de inge kul längre å de va när jag precis va klar me Markus så ja la ner markus i sin säng me vällingen och sa "jag kommer snart ska bara göra Christopher klar"

Och han verkade förstå precis vad jag sa för han va tyst å satt så fint i sin säng och väntade på oss :)

När christopher hade fått pyjamas å ren blöja så gick vi in till Markus å jag satt mig å amma Christopher å när han hade ammat klart så sov Markus så de gick verkligen jätte smidigt..

 

Christopher ammade tills han somna som han alltid gör så jag la ner honom i sin säng och tänkte gud va skönt fick jag barnen att somna samtidigt men jag hann inte mer än komma ut i vardagsrummet så berättade Christopher att han verkligen inte sov så det va bara att hämta honom å vagga honom i famnen men han somnade inte av de heller :(

Efter ett tag va jag själv jätte trött å ville sova så jag la Christopher i sin säng medans jag borstade tänderna å sen drog jag hans säng tätt intill våran å så körde jag in handen å höll honom i handen å 5 min senare sov han..

Han tycker om att somna när man håller honom i handen vilket jag tycker är super gulligt..

 

 

Mina ÄLSKADE barn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0