Nyårsafton..

Ja då va de sista dagen på år 2010..

Känns helt okej att detta år snart är slut faktiskt, dock kunde denna kväll fått vart lite roligare..

Jag å Putte har tjafsat som vanligt känns de som...

Men jag blir galen av å behöva göra ALLT själv här hemma...

Plus att jag får ta barnen själv nattetid så jag känner mig levande död ibland...

 

Jag bad honom bära upp 2 lådor på vinden och sen granen för jag höll på med tvätten å plockade lite här hemma å då sa han jag tar de om en stund å efter nån timme så bad jag honom igen men inget hände så efter ett par timmar så fixade jag det själv men fattar inte varför han inte kunde göra de lilla å när jag bad honom, vad är det för fel på killar, varför är dom sååå jävla tröga???

 

Så våra planer inför ikväll lär ju inte bli av :(

Vi hade ju tänkt köpa hem god mat å mysa oss ner i soffan me tända ljus å en bra film men som sagt så lär inte de bli av nu...

 

Jag tycker att vi är faktiskt 2 vuxna människor som bor här så varför ska bara den ena göra allt???

Är det bara jag som tycker att han borde hjälpa mig ????

Jag orkar inte göra allt plus vara vaken halva nätterna med barnen, känns inte som han uppskattar de jag gör ett skit...

Nä nu ska jag sluta klaga de e ju snart ett nytt år <3

 

Gott nytt år på er allihoppa


Kommentarer
Postat av: Heidi

Bli sams och gör det bästa av kvällen som är kvar. Det är ju endå 5timmar kvar tills det nya året börjar (:

2010-12-31 @ 18:57:47
URL: http://www.metrobloggen.se/86an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0