Noah

Noah du är så fin och så go..
Jag är sååå glad att du finns i mitt liv och att jag är en del av ditt liv.
Jag kommer att finnas här för dig genom livet och jag kommer stötta dig i dina val du kommer att göra genom livets gång..
Jag kommer att finnas här för dig om du vill prata, ha lite råd eller hjälp med nåt..

Jag kommer ALDRIG att svika dig..
Jag ÄLSKAR dig en jätte massa lilla skrutt..

Du är Mosters lilla skrutt och det kommer du alltid att vara oavsett hur gammal du är <3
Min kärlek till dig går inte att beskriva med ord.



KÄRLEK





Kommentarer
Postat av: Peter

Nej vilken söt bebis!

han ser dock inte ut att tycka om dig med tanke på lipandet!

2011-01-07 @ 16:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0