NADA

Ja även denna natt har bestått av NADA sömn..

Jag gick å la mig efter barnen hade somnat så typ vid 21 för jag kände att jag behövde få sova men låg å vred å vände på mig i typ en timma *suck*

Å sen vid 24 så vaknade så klart Markus så jag fick sitta inne hos honom nån timme å sen när han väl hade somnat då vaknade Christopher å ville ha mat så upp å amma honom å ge honom en ren blöja även han börjar få svårt att somna om så satt även med honom nån timme :(

Sen när jag väl skulle lägga mig så va jag ju fan pigg så låg vaken i sängen en stund å sen vakna Markus igen å va jätte ledsen så jag bar in honom i våran säng å då fick han en energi kick så han härjade runt i nästan 1 timme innan han somna å när han härjade så väckte han så klart christopher och så här har de hållt på hela natten..

I natt har jag vart uppe å ammat 5 gånger vilket är på tok för mycket :(

Så det har vart en tuff natt å så har man hört hur putte har sovit gott å legat å snarkat...

Jag måste fan byta sängkläder i våran å Markus säng fan va han svettas när han sover helt sjukt..

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0