MJÖLKFRITT

Ja då har vi precis kommit hem från bvc..

Han hade vuxit på bra.

Vikt 4120 gram

Längd 54,2 cm


Vi pratade även om Christophers mage och jag sa att det har blivit lite lite bättre när jag börjat äta mindre mjölkprodukter så vi kom fram till att jag ska köra HELT mjölkfritt fram till den 21:a dec när vi ska dit igen.
Å det kommer bli tufft de sa både jag å Lisa för mjölk finns ju typ i allt men de e bara å köra på å läsa på allt man köper om de innehåller mjölk eller inte.

Så då e de bara å dricka juice eller vatten..
Jag måste köpa kalktillskott nu när jag kör mjölkfritt för han behöver ju få i sig de så de blir till å åka å köpa de idag..

Då blir de å äta ägg till frukost för min del å sen hitta på mat som e mjölkfri.
Kul vi som skulle göra hemmagjord pizza i helgen vi har köpt en sån där färdig botten och grejer men då får putte och markus äta det så får jag hitta på nåt annat..
Men man kommer ju vara sjukt sugen på pizzan när man ser dom 2 sitta å gotta sig me den men men bara å bita ihop :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0