Mina Barn...

MARKUS


Den 6 juni 2009 föddes ett litet underverk kl 18:03.
Du va det finaste vi hade sett du spred sån lycka från första stund.
När dom la upp dig på mitt bröst så rann de några lycko tårar ner för min kind..
Du hade gjort mig till världens lyckligaste och jag var sååå stolt över dig från första stund jag såg dig och jag har vart stolt över dig enda sen dess och kommer alltid att vara det.

Du vägde 3250 gram och var 50 cm lång..

Du va så fin jag kommer ihåg att vi inte kunde sluta titta på dig.
Nu har du blivit storebror och du är en helt underbar storebror och son.
Du är så snäll å kärleksfull..
Så fort du ser din lillebror vill du pussa på honom å mysa med honom det är så gulligt så..
Du är en pojke me mycket spring och bus i kroppen precis som det ska vara :)

Vi älskar dig över allt annat och det kommer vi ALLTID att göra









Christopher

Den 6:e november 2010 föddes vårat andra lilla underverk 04:48.
Känslan när vi såg dig för första gången var ren lycka du va sååå fin..
Känslan när dom la upp dig på mitt bröst är obeskrivlig man måste ha upplevt de själv för å förstå att sån lycka känner man inte annars..
De va verkligen ett lyckorus som sprang igenom hela kroppen de pirrar till i hela kroppen och så tänker man är det här underverket verkligen mitt??

Du vägde 3450 gram och va 49 cm lång..

Vi är självklart lika stolt över dig som vi är över din storebror.
Ni har gjort oss till världens lyckligaste föräldrar det finns inget vi inte skulle göra för er, vi kommer alltid finnas här för er och stötta er i era val ni gör här i livet och vi kommer alltid att ställa upp för er..
Ni är det bästa som någonsin har hänt oss.

Vi älskar er nu och för alltid <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0