Julstämmning..

Jag har inte haft nån vidare julstämmning så här långt men idag har den börjat titta fram tror de kan bero lite på att jag har fixat me skinkan så nu luktar de jul här hemma..

När jag sprang ner till affärn för å köpa ströbröd till skinkan så köpte jag även hem lite röda block ljus som ska tändas ikväll mys pys..

 








Min älskling kommer bli så glad när han kommer hem.
För han kommer kunna äta sin efterlängtade skinkmacka redan ikväll eftersom jag började me skinkan strax efter 07 imorse så är den klar nu :)






För tillfället så har jag en liten paus i fixandet här hemma, för lillprinsen är vaken så han ligger här bredvid mig i soffan och pratar på för fullt..
Jag har fått en hel del stora leenden av honom sötisen.
Så de blir å fortsätta när han har somnat igen..
Å de jag inte hinner nu under dagen får jag ta ikväll för de beror ju lite på om lillprinsen vill sova.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0