Julklappar...

Ja nu är alla julklappar inslagna å det känns sååå skönt..

Barnen fick så klart MEST precis så som det ska vara :)

På söndag ska vi hem till Heidi å Emil så kusinerna får fira lite jul tillsammans bara dom för hemma hos våran farmor kommer det vara sååå mycket folk så vi kommer fira me barnen varje år den 4:e advent, mys pys..

Å nästa år skulle dom komma till oss så vi kör varannat år <3

 

Det är ju såå kul å köpa julklappar till barnen.
Jag tror Noah kommer gilla sina julklappar :)
Vet att Markus kommer älska alla sina i alla fall, han kommer nog även tycka att christophers julklappar är väldigt intressanta :)
Christopher kommer nog använda sina julklappar när han är ett par månader å då kommer dom bli väl använda kan jag lova..

Jag tycker det är sååå sjukt gulligt att vissa av mina vänner har köpt julklappar till mina barn..
Att dom tänkte på mina barn när dom va å tittade på julklappar..
Så er vill jag tacka från djupet av mitt hjärta det värmer sååå mycket.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Mys med lite traditioner för barnen (:

2010-12-15 @ 20:29:39
URL: http://www.metrobloggen.se/86an
Postat av: Anonym

självklart tittar man julklappar till barnen!

2010-12-16 @ 00:35:16
Postat av: Anonym

Heidi: Ja verkligen kommer bli såå mysigt så :)

2010-12-16 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0