Julklappar..

Ja mina barn fick sjukt bra julklappar i år så jag vill tacka alla som köpt julklapp åt dom tusen tack.

 

Det här är julklapparna markus fick av andra.








Här är julklapparna Christopher fick av andra..








Dom här seten fick barnen av Mikkey å Zandra i julklapp och dom är från Thailand :)






Dom fick även pengar i julklapp.

Markus fick 1000 kr
Christopher fick 1700kr.




Det här är julklapparna Christopher fick av mig å putte







Markus fick sååå sjukt mycket julklappar av mig å putte i år så jag har inte orkat fota dom :(
De skulle säkert ta minst 10 kort för å få me allt..
Jag kan ju säga så här att vi fyllde en soppsäck me papper från markus julklappar å så vart de så här mycket kartonger av grejerna som låg i kartonger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0